W branży graficznej nieustannie tworzę od lat 12. Z wykształcenia – architekt i urbanista, o dodatkowej specjalizacji: konserwacja zabytków, zatem w projektowaniu w historycznej przestrzeni czuję się jak ryba w wodzie. Moja kariera zawodowa miała się wiązać z wykonywaniem pracy jako wykładowca na wyższej uczelni, natomiast… mimo wszystko jednak ukochałam sobie grafikę, digital painting, ilustrację i dobry design!
Od 2013 r zajmuję się ilustrowaniem i składem książek. Początkowo były to baśnie dla dzieci (w Polsce i za granicą), obecnie: branża beauty, kreowanie wizerunku i tematy z zakresu stylizacji czy analizy kolorystycznej. Najnowsza książka wydana „spod mojej ręki”, powstała przy współpracy ze specjalistami Akademii L’Oreal, zawierając treści szkoleniowe dla fryzjerów („Kolor, kształt i styl w pracy stylisty fryzur” – pióra Dominiki Zaborowskiej). Na przestrzeni lat pracowałam z dziesiątkami marek z różnych branż, co nauczyło mnie „wejścia w skórę klienta”, a co za tym idzie – projektowania graficznego odpowiedniego dla specyfiki i estetyki klienta. Opracowywałam kompleksowo identyfikacje wizualne nowych marek, projektując księgi znaku, a także zajmowałam się web designem z uwzględnieniem zasad UX. Projektowałam aplikacje mobilne (m.in. gry na Androida i IOSa), platrofmy e-lerningowe (m.in. dla Singapurskiego oddziału marki Shell), współpracowałam z branżą kosmiczną, uczestnicząc w projekcie na ogólnoświatowe wydarzenie World Space Week (2014r., wspierane przez NASA, ESA, itp.) jako projektant oprawy graficznej materiałów identyfikujących event (eksploatacja projektu miała miejsce m.in. w krajach takich jak: Japonia, Iran, Irak, Libia, Brazylia, Grecja, Bangladesz, Austria, Indie, itf.). W latach 2009, 2013, 2015, 2016 i 2017 odbyły się moje wystawy prac graficznych, rysunków odręcznych a także fotografii, którą zajmuję się od 4 lat, pracując ze znanymi postaciami świata aktorskiego i muzycznego, czy intluencerami, tworząc barwne edytoriale pełne emocji i ekspresji.

Dwa lata temu, moja droga skrzyżowała się z Warszawską agencją Imagine Nation i od tego czasu zupełnie wchłonął mnie świat eventowy! Porzucając projektowanie architektoniczne w zabytkowej tkance, zajęłam się projektowaniem key visuali, oprawą graficzną 2D wszelkich organizowanych przez Agencję wydarzeń, tworzeniem animacji, scenografii, kreacją wizualną stref i przestrzeni eventowych (modelowanie 3d, rendering, itp.), a także wspieraniem działań new businessowych z zakresu grafiki, czy umiejętnościami fotografii. Jestem współautorem projektu Video Pod Experience nagrodzonego statuetką MP Power Awards w 2019r. (kategoria: MP Power Projekt), który zaprojektowałam wizualnie (2d i 3d). Dzięki pracy z ekipą Imagine Nation, jestem autorem projektów graficznych (2d i 3d oraz animacji) wydarzenia z okazji premiery IQOS 3 w Polsce, Gali Face Awards (2018) dla marki NYX, przestrzeni eventowych L’Oreal,  a także w podobnym zakresie projektowałam dla TEOXANE, PEPCO, Philip Morris Polska, Brown Forman (brandy: Jack Daniels, Finlandia), Dell, OTIS i wiele innych.